E-knihaMarketing... je věda kreativní
- Autor:
- Vydal:
- VeRBuM
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. Více
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe. Více
Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.
Autor | Radomila Soukalová |
---|---|
Vydavatel | VeRBuM |
Vydáno | 2015 |
Počet stran | 158 |
Formát | |
Velikost | PDF (4 MiB) |
ISBN | 978-80-875-0071-2 |
Jazyk | Čeština |
Pro co nejlepší zážitek z procházení webu - aby fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste jednoduše zjistili stav vaší objednávky, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a abyste se nemuseli pokaždé přihlašovat.
Proto od vás potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se dočasně ukládají ve vašem prohlížeči. Děkujeme, že nám ho dáte a pomůžete nám tak web zlepšovat.