E-knihaTelevizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
- Autoři:
- Vydal:
- VeRBuM
Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. Více
Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. Více
Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.
Autoři | Vratislav Kozák, Věra Kozáková |
---|---|
Vydavatel | VeRBuM |
Vydáno | 2014 |
Počet stran | 92 |
Formát | |
Velikost | PDF (2 MiB) |
ISBN | 978-80-875-0062-0 |
Jazyk | Čeština |
Pro co nejlepší zážitek z procházení webu - aby fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste jednoduše zjistili stav vaší objednávky, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a abyste se nemuseli pokaždé přihlašovat.
Proto od vás potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se dočasně ukládají ve vašem prohlížeči. Děkujeme, že nám ho dáte a pomůžete nám tak web zlepšovat.