Časopis e15 magazín
Popis
Progresivní e15 magazín je 'coffee-table' publikace, která unikátně propojuje světy byznysu a lifestylu prostřednictvím atraktivních layoutů, témat, hloubkových analýz a poutavých fotostories. Na 200 stranách objevíte aktuální i nadcházející fenomény z oblasti ekonomiky, politiky, kultury, technologií či designu. Díky zkušeným redaktorům, kteří se na jeho tvorbě podílejí, je e15 magazín ideálním čtením pro sofistikované jedince, kteří touží zůstat o krok napřed a hledají inspiraci k osobnímu či profesnímu růstu.
V každém vydání se můžete těšit na následující obsah:
- Movers & Shapers: Rozhovory s osobnostmi, které určují trendy
- Portfolio: Atraktivně zpracovaná forma otázek a odpovědí, zaměřená na trendy z městského lifestyle, byznysu, technologií, popkultury a dalších oblastí
- Agenda: Rozsáhlé texty z různých oblastí, které redakce e15 pravidelně sleduje
- Interview: Hlavní rozhovor čísla s mimořádnou osobností, zejména ze světa byznysu
- Just life: Rubrika, hledá odpovědi na jednoduchou otázku ,Co se chystá?‘
- Téma+: Tematická příloha pokrývající aktuální témata po celý rok
Obsah vydání
Byznys, technologie a sběratelské rarity: Nové vydání E15 magazínu přináší exkluzivní témata
Svět podnikání a inovací se nikdy nezastaví a nové vydání E15 magazínu opět přináší pohled na ty, kteří ho formují – od vizionářských lídrů po revoluční technologické trendy. Jak se umělá inteligence stává neoddělitelnou součástí firemních strategií? Které centrální banky se rozhodly zařadit bitcoin mezi své rezervy? A proč česká gramofonka sbírá prestižní ocenění Grammy? To vše a mnohem více odhaluje aktuální číslo.
Jan Strach: Ne influencer, ale tvůrce úspěšných projektů
Jan Strach patří mezi jména, která rezonují u mladé generace, přesto byste ho jen těžko označili za klasického influencera. Jeho přístup je odlišný – nestaví sebe do centra pozornosti, ale místo toho buduje projekty, které oslovují a inspirují. Co stojí za jeho úspěchem a jak dokázal získat generaci Z na svou stranu? Rozhovor nabízí unikátní pohled do světa kreativního myšlení a digitálního podnikání.
Bitcoin ve státních rezervách: Které centrální banky už nakupují?
Ještě před pár lety bylo nepředstavitelné, že by centrální banky vážně uvažovaly o zařazení bitcoinu do svých rezerv. Dnes se to však stává realitou. Na světové mapě se objevuje stále více států, které do této kryptoměny investují. Jaké jsou důvody tohoto rozhodnutí a jak se k této otázce staví Česká národní banka? Článek nabízí přehled aktuální situace i možné dopady na finanční trhy.
Kariéra v umění: Jak se z večírku stala kulturní instituce
Blanka Čermáková je důkazem, že velké projekty mohou vzniknout i z neformálních setkání. Co začalo jako obyčejný mejdan studentů Akademie výtvarných umění, se pod jejím vedením proměnilo v respektovanou kulturní instituci. Jaké výzvy musela překonat a jak dnes vypadá její každodenní práce?
Stravování ve firmách: Proč kantýny přežijí a co nabízejí?
Firemní stravování prošlo v posledních letech proměnou, ale jedno zůstává neměnné – tácy v kantýnách. Proč jsou stále součástí české firemní kultury a jaké inovace do tohoto segmentu přinášejí podnikatelé jako Jan Stejskal a Zdeněk Pohlreich?
Trh s ojetými vozy: Jak se prodávají auta v hypermarketu?
Nákup a prodej ojetých automobilů je byznys, který se neustále vyvíjí. Jak dnes fungují velké automobilové hypermarkety? Jaké trendy hýbou tímto trhem a na co si dát pozor při koupi auta z druhé ruky?
Filmová produkce: Klid jako klíč k úspěchu
Producent musí být nejen kreativní, ale i odolný vůči stresu. Monika Kristl, která stojí za filmem Vlny, vysvětluje, proč je vnitřní klid pro producenta zásadní a jak se vyrovnává s tlakem odpovědnosti za desítky lidí i milionové rozpočty.
Gaming a Škodovka: Jak se auta dostávají do videoher
Škodovka se rozhodla vstoupit do světa videoher a její model Enyaq se objevil v Gran Turismu i Fortnite. Co si od toho automobilka slibuje? A jak může virtuální prostředí ovlivnit reálné prodeje?
Sběratelské poklady: Rukopisy slavných osobností
Někteří lidé sbírají známky, jiní obrazy, ale existuje i skupina nadšenců, kteří investují do rukopisů významných osobností – umělců, premiérů, králů a carů. Co je na těchto artefaktech tak cenného a kdo patří mezi nejvýznamnější sběratele?
Poslední cesta legendárního jídelního vozu
Knedlíkový expres, jak byl přezdíván známý jídelní vůz, dosloužil. Jaký byl jeho příběh, proč se stal legendou a co ho čeká nyní?
Hudební průmysl a česká stopa na Grammy
Kdo by čekal, že česká gramofonka může konkurovat světovým gigantům? Přesto se jí podařilo získat ocenění Grammy za nejlepší sběratelské edice. Jak se malá česká firma dostala na vrchol a co jí k tomu pomohlo?
Marek Chlup: Český talent v japonské baseballové lize
Baseball v Česku nemá takovou tradici jako v Japonsku, ale Marek Chlup dokázal prorazit a dostal se do prestižní japonské ligy. Jak se vyrovnává s tamní kulturou, tréninkovou disciplínou a co se naučil od místních hráčů?
Český byznys v Ósace: Jak uspět na japonském trhu?
Expo v Ósace představuje jedinečnou příležitost pro české firmy proniknout na japonský trh. Jaké firmy mají šanci zaujmout? Jak se připravit na japonskou byznysovou etiketu? A co v Ósace určitě navštívit?
Umělá inteligence: Revoluce, nebo hrozba?
Evropská unie přijala první regulaci umělé inteligence a české firmy se s ní musí vypořádat. Jak AI mění svět, kde může pomoci a kde naopak přináší rizika? Článek nabízí pohled na to, jak firmy využívají AI k inovacím a jaké změny přináší v oblasti zdravotnictví i průmyslu.
Soft seating: Kancelář musí být pohodlná
Moderní kancelářské prostory už dávno nejsou jen o stolech a židlích. Soft seating se stává standardem a firmy investují do pohodlí svých zaměstnanců. Jaké trendy vládnou současnému designu pracovních prostor?
Závěr
Nové vydání E15 magazínu přináší pohled do světa inovací, byznysu a netradičních sběratelských vášní. Od technologických trendů po kulturní fenomény, od finančních strategií po japonskou etiketu – aktuální číslo nabízí pestrý mix témat, která reflektují současný dynamický svět podnikání a investic.
95 Kč Cena vč. DPH