Přílohy
Časopis BS 03-2011-B
Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich... Více
99 Kč Cena vč. DPH
? Jak číst elektronické časopisy?
Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich... Více
99 Kč Cena vč. DPH
? Jak číst elektronické časopisy?
Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich zájmových sfér – sportu, automobilismu, elektroniky, kosmetiky, oblečení, kulinářství, dovolených a dalších. Pokud známe příběh, vybavíme si značku. A díky znalosti příběhu značky se o ni začneme zajímat. To je cílem prezentace jednotlivých značek až na osmi stranách časopisu. Lifestylový charakter této části předurčuje čtenářsky zajímavé pravidelné rubriky jako Příběh značky, Filozofie značky, Produktové mezníky, Osobnost značky, Koncepce prodeje, Současnost značky, Tvář značky a Novinky/Trendy. V každém vydání se představí několik značek, vždy se však podrobně věnujeme exklusivně pouze jedné z konkurenčního portfolia.
Vydavatel | B&S Communicate, s.r.o. |
---|---|
Publikováno | 1. 3. 2011 |
Počet stran | 44 |
Formát | On-line čtečka bez nutnosti instalace (Chrome, Edge, Firefox). Aplikace MEDIATÉKA pro Android a iOS. |
Velikost | 66 MiB (Přesná velikost se může mírně lišit dle využívaného zařízení.) |
Pro co nejlepší zážitek z procházení webu - aby fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste jednoduše zjistili stav vaší objednávky, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a abyste se nemuseli pokaždé přihlašovat.
Proto od vás potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se dočasně ukládají ve vašem prohlížeči. Děkujeme, že nám ho dáte a pomůžete nám tak web zlepšovat.