E-knihaStrategické řízení podniku
- Autor:
- Vydal:
- Grada
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k... Viac
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k... Viac
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
Autor | Roman Zuzák |
---|---|
Vydavateľ | Grada |
Vydané | 2011 |
Počet strán | 176 |
Formáty | ePUB, Mobi, PDF |
Veľkosť | ePUB (5 MiB), Mobi (7 MiB), PDF (3 MiB) |
ISBN | 978-80-247-4008-9 |
Jazyk | Čeština |
Pre čo najlepší zážitok z webu - aby fungovalo vyhľadávanie, aby sme si pamätali, čo máte v košíku, aby ste jednoducho zistili stav vašej objednávky, aby sme vás neobťažovali nevhodnou reklamou a aby ste sa nemuseli zakaždým prihlasovať.
Preto od vás potrebujeme súhlas so spracovaním súborov cookies, tj. malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo vašom prehliadači. Ďakujeme, že nám ho dáte a pomôžete nám tak zlepšovať web.