E-knihaStrategický marketing
- Autor:
- Vydal:
- Grada
Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu. Více
Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu. Více
Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu.
Autor | Helena Horáková |
---|---|
Vydavatel | Grada |
Vydáno | 2003 |
Počet stran | 204 |
Formát | |
Velikost | PDF (1 MiB) |
ISBN | 80-247-0447-1 |
Jazyk | Čeština |
Pro co nejlepší zážitek z procházení webu - aby fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste jednoduše zjistili stav vaší objednávky, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a abyste se nemuseli pokaždé přihlašovat.
Proto od vás potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se dočasně ukládají ve vašem prohlížeči. Děkujeme, že nám ho dáte a pomůžete nám tak web zlepšovat.