E-knihaEvent marketing
- Autor:
- Vydal:
- Grada
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v... Viac
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v... Viac
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Autor | Petr Šindler |
---|---|
Vydavateľ | Grada |
Vydané | 2003 |
Počet strán | 236 |
Formát | |
Veľkosť | PDF (6 MiB) |
ISBN | 80-247-0646-6 |
Jazyk | Čeština |
Pre čo najlepší zážitok z webu - aby fungovalo vyhľadávanie, aby sme si pamätali, čo máte v košíku, aby ste jednoducho zistili stav vašej objednávky, aby sme vás neobťažovali nevhodnou reklamou a aby ste sa nemuseli zakaždým prihlasovať.
Preto od vás potrebujeme súhlas so spracovaním súborov cookies, tj. malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo vašom prehliadači. Ďakujeme, že nám ho dáte a pomôžete nám tak zlepšovať web.