E-knihaPéče o zákazníky
- Autor:
- Vydal:
- Grada
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými... Viac
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými... Viac
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
Autor | Aleš Spáčil |
---|---|
Vydavateľ | Grada |
Vydané | 2002 |
Počet strán | 116 |
Formát | |
Veľkosť | PDF (788 kiB) |
ISBN | 80-247-0514-1 |
Jazyk | Čeština |
Pre čo najlepší zážitok z webu - aby fungovalo vyhľadávanie, aby sme si pamätali, čo máte v košíku, aby ste jednoducho zistili stav vašej objednávky, aby sme vás neobťažovali nevhodnou reklamou a aby ste sa nemuseli zakaždým prihlasovať.
Preto od vás potrebujeme súhlas so spracovaním súborov cookies, tj. malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo vašom prehliadači. Ďakujeme, že nám ho dáte a pomôžete nám tak zlepšovať web.