Popis
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: Co je to krize firmy a jak se projevuje Nejčastější signály krize firmy Jednoduchá analýza aktiv a pasiv Jak nalézt příčiny krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi a jak realizovat plán boje proti krizi Rada na závěr: Podnikání by mělo přinášet radost
Přehled kapitol
1 | Jak dostat firmu z krize | 00:40:01 |
Detaily
Autor | Vladimír John |
---|---|
Čte | Helena Brabcová, Alexej Pyško, Tomáš Borůvka |
Vydavatel | Meriglobe |
Celková délka | 00:40:01 hod. |
Vydáno | 2014 |
Formát | MP3 |
Velikost | 37 MiB |
Jazyk | Čeština |