O časopise Brands&Stories Brands&Stories je odborný časopis o značkách a o obchodech – jejich koncepcích, vybavení a in-store komunikaci. Časopis je koncipován oboustranně, tzn. z jedné strany listuje čtenář částí Brands (lifestylového charakteru) a z druhé strany pročítá odbornou část Stories. Název Stories má graficky záměrně potlačeno „i“, aby ve slově opticky vynikl pojem Stores čili obchody. Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich zájmových sfér – sportu, automobilismu, elektroniky, kosmetiky, oblečení, kulinářství, dovolených a dalších. Pokud známe příběh, vybavíme si značku. A díky znalosti příběhu značky se o ni začneme zajímat. To je cílem prezentace jednotlivých značek až na osmi stranách časopisu. Lifestylový charakter této části předurčuje čtenářsky zajímavé pravidelné rubriky jako Příběh značky, Filozofie značky, Produktové mezníky, Osobnost značky, Koncepce prodeje, Současnost značky, Tvář značky a Novinky/Trendy. V každém vydání se představí několik značek, vždy se však podrobně věnujeme exklusivně pouze jedné z konkurenčního portfolia. Čtenářská obec našeho magazínu je ekonomicky silnou cílovou skupinou, které značky na stránkách Brands&Stories představují svoje novinky, ale je zároveň takříkajíc i odbornou veřejností. Mohou tudíž pro své nejrůznější firemní produkty využít i inzertního potenciálu B2B komunikace. Časopis Brands&Stories je distribuován formou direct mailu na stoly TOP managementu a majitelů firem, marketingových specialistů, designérů, architektů, odborníků ze sféry retailu, do agentur a dalších. Odborná část časopisu - Stories - má za cíl informovat o trendech v in-store komunikaci a inspirovat zajímavými pojetími kamenných obchodů u nás i ve světě. Má vzdělávací charakter nejen pro marketingové odborníky, ale i majitele či provozovatele maloobchodních jednotek, což se odráží v rubrikách Smyslový marketing, Merchandising, Digital Signage, Design, Umění prodávat a dalších. V části Stories ve stálé rubrice POPAI informuje asociace POPAI CE o svých aktivitách i činnosti svých členů na poli reklamy v místě prodeje. Prostřednictvím této asociace se čtenáři dočtou o novinkách v in-store komunikaci ve světě i u nás. V rubrice Franchising jsou zprostředkovávány díky České asociaci franchisingu informace o dění z této oblasti. Jednotlivé franchisingové koncepty se pak mohou prezentovat, představovat a nabízet se čtenářům – jakožto potenciálně možným dalším franchizantům v části Brands. Jde o koncepty, které již jsou nebo naopak teprve přicházejí na český trh. V části Stories mají svoji rubriku také nákupní centra. V rubrice Interiéry představují interiéroví architekti svoje realizace a dodavatelé zajímavých interiérových prvků a materiálů svoje produkty. Hlavní skupinou potenciálních inzerentů jsou značky z nejrůznějších sfér života – módní značky, kosmetické, značky spotřební elektroniky, automobilů, sportovní značky, ale i značky z oblasti bankovnictví, mobilních operátorů, pojišťoven a dalších. A proč by měly v časopise Brands&Stories inzerovat? Koncepce obsáhlé prezentace značky je založena na psychologii teze, že kdo si přečte příběh značky, zapamatuje si ho. Ke značce si utvoří vztah a začne ji vyhledávat. Naši čtenáři jsou ekonomickou vrstvou, která si produkty prezentované značky může dovolit koupit. Chceme se tímto odlišit od časopisů lifestylového typu, které se sice chlubí vysokými náklady, ale ve velkém měřítku je kupují lidé, kteří k dané značce nikdy nakupovat nepřijdou. Vedlejší inzertní skupinou jsou u nás všechny firmy dodávající jakékoli vybavení do obchodů a reklamu do místa prodeje. Věříme, že Vás náš titul osloví a budete se k němu rádi vracet! S pozdravem, tým redakce Brands&Stories.
Vaša objednávka sa odosiela. Počkajte, prosím…
Pre čo najlepší zážitok z webu - aby fungovalo vyhľadávanie, aby sme si pamätali, čo máte v košíku, aby ste jednoducho zistili stav vašej objednávky, aby sme vás neobťažovali nevhodnou reklamou a aby ste sa nemuseli zakaždým prihlasovať.
Preto od vás potrebujeme súhlas so spracovaním súborov cookies, tj. malých súborov, ktoré sa dočasne ukladajú vo vašom prehliadači. Ďakujeme, že nám ho dáte a pomôžete nám tak zlepšovať web.
Pre čo najlepší zážitok z webu - aby fungovalo vyhľadávanie, aby sme si pamätali, čo máte v košíku, aby ste jednoducho zistili stav vašej objednávky, aby sme vás neobťažovali nevhodnou reklamou a aby ste sa nemuseli zakaždým prihlasovať. Prispôsobte si súbory cookies podľa vašej chuti.
Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a je nutné, aby boli vždy zapnuté. Ide najmä o otázky bezpečnosti, ukladanie položiek košíka, korektné zobrazenie na mobilných zariadeniach, alebo odosielanie formulárov. Tieto cookies neukladajú žiadne vaše osobné identifikovateľné informácie.
Štatistické cookies nám prinášajú detailné informácie o prevádzke webu, priechode užívateľov, ich správaní a zdrojových miestach odkiaľ k nám prišli. Dáta sú agregované, bez použitia identifikátorov, ktoré by mohli ukazovať na konkrétneho používateľa a teda úplne anonymizované. Všetky tieto informácie sú pre nás dôležité a napomáhajú nám celkovo zlepšovať web.
Preferenčné cookies používame na prispôsobenie webu vašim potrebám, ako je nastavenie jazyka webu atp. Nastavujeme ich my, alebo poskytovatelia tretích strán.
Reklamné cookies tretích strán slúžia na zobrazenie relevantnej reklamy na produkty, ktoré ste navštívili u nás, alebo inde na internete, napr. na Facebooku, Googli alebo na Zozname. Vytvárajú profil o vašich záujmoch a podľa neho personalizujú reklamu, ktorá viac odpovedá vašim záujmom, namiesto zobrazenia všeobecnej reklamy.
Súhlas s odosielaním uživáteľských dát do společnosti Google, ako napríklad. lokalita, zariadenie, zo ktorého k nám prichádzate, lebo aký obsah ste si zobrazili, abychom sa co nejlepšie trafili do Vaších potreb.
Súhlas s využitím dát o užívateľovi a jeho správania, k personalizovanej reklame od společnosti Google.