O časopise Brands&Stories Brands&Stories je odborný časopis o značkách a o obchodech – jejich koncepcích, vybavení a in-store komunikaci. Časopis je koncipován oboustranně, tzn. z jedné strany listuje čtenář částí Brands (lifestylového charakteru) a z druhé strany pročítá odbornou část Stories. Název Stories má graficky záměrně potlačeno „i“, aby ve slově opticky vynikl pojem Stores čili obchody. Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich zájmových sfér – sportu, automobilismu, elektroniky, kosmetiky, oblečení, kulinářství, dovolených a dalších. Pokud známe příběh, vybavíme si značku. A díky znalosti příběhu značky se o ni začneme zajímat. To je cílem prezentace jednotlivých značek až na osmi stranách časopisu. Lifestylový charakter této části předurčuje čtenářsky zajímavé pravidelné rubriky jako Příběh značky, Filozofie značky, Produktové mezníky, Osobnost značky, Koncepce prodeje, Současnost značky, Tvář značky a Novinky/Trendy. V každém vydání se představí několik značek, vždy se však podrobně věnujeme exklusivně pouze jedné z konkurenčního portfolia. Čtenářská obec našeho magazínu je ekonomicky silnou cílovou skupinou, které značky na stránkách Brands&Stories představují svoje novinky, ale je zároveň takříkajíc i odbornou veřejností. Mohou tudíž pro své nejrůznější firemní produkty využít i inzertního potenciálu B2B komunikace. Časopis Brands&Stories je distribuován formou direct mailu na stoly TOP managementu a majitelů firem, marketingových specialistů, designérů, architektů, odborníků ze sféry retailu, do agentur a dalších. Odborná část časopisu - Stories - má za cíl informovat o trendech v in-store komunikaci a inspirovat zajímavými pojetími kamenných obchodů u nás i ve světě. Má vzdělávací charakter nejen pro marketingové odborníky, ale i majitele či provozovatele maloobchodních jednotek, což se odráží v rubrikách Smyslový marketing, Merchandising, Digital Signage, Design, Umění prodávat a dalších. V části Stories ve stálé rubrice POPAI informuje asociace POPAI CE o svých aktivitách i činnosti svých členů na poli reklamy v místě prodeje. Prostřednictvím této asociace se čtenáři dočtou o novinkách v in-store komunikaci ve světě i u nás. V rubrice Franchising jsou zprostředkovávány díky České asociaci franchisingu informace o dění z této oblasti. Jednotlivé franchisingové koncepty se pak mohou prezentovat, představovat a nabízet se čtenářům – jakožto potenciálně možným dalším franchizantům v části Brands. Jde o koncepty, které již jsou nebo naopak teprve přicházejí na český trh. V části Stories mají svoji rubriku také nákupní centra. V rubrice Interiéry představují interiéroví architekti svoje realizace a dodavatelé zajímavých interiérových prvků a materiálů svoje produkty. Hlavní skupinou potenciálních inzerentů jsou značky z nejrůznějších sfér života – módní značky, kosmetické, značky spotřební elektroniky, automobilů, sportovní značky, ale i značky z oblasti bankovnictví, mobilních operátorů, pojišťoven a dalších. A proč by měly v časopise Brands&Stories inzerovat? Koncepce obsáhlé prezentace značky je založena na psychologii teze, že kdo si přečte příběh značky, zapamatuje si ho. Ke značce si utvoří vztah a začne ji vyhledávat. Naši čtenáři jsou ekonomickou vrstvou, která si produkty prezentované značky může dovolit koupit. Chceme se tímto odlišit od časopisů lifestylového typu, které se sice chlubí vysokými náklady, ale ve velkém měřítku je kupují lidé, kteří k dané značce nikdy nakupovat nepřijdou. Vedlejší inzertní skupinou jsou u nás všechny firmy dodávající jakékoli vybavení do obchodů a reklamu do místa prodeje. Věříme, že Vás náš titul osloví a budete se k němu rádi vracet! S pozdravem, tým redakce Brands&Stories.
Vaše objednávka se odesílá. Vyčkejte prosím…
Pro co nejlepší zážitek z procházení webu - aby fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste jednoduše zjistili stav vaší objednávky, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a abyste se nemuseli pokaždé přihlašovat.
Proto od vás potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se dočasně ukládají ve vašem prohlížeči. Děkujeme, že nám ho dáte a pomůžete nám tak web zlepšovat.
Pro co nejlepší zážitek z procházení webu - aby fungovalo vyhledávání, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste jednoduše zjistili stav vaší objednávky, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a abyste se nemuseli pokaždé přihlašovat. Přizpůsobte si soubory cookies dle vaší chuti.
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a je nutné, aby byly vždy zapnuty. Jde zejména o otázky bezpečnosti, ukládání položek košíku, korektní zobrazení na mobilních zařízeních nebo odesílání formulářů. Tyto cookies neukládají žádné vaše osobní identifikovatelné informace.
Statistické cookies nám přináší detailní informace o provozu webu, průchodu uživatelů, jejich chování a zdrojová místa odkud k nám přišli. Data jsou agregovaná, bez použití identifikátorů, které by mohly ukazovat na konkrétního uživatele a tudíž zcela anonymizovaná. Veškeré tyto informace jsou pro nás důležité a napomáhají nám celkově zlepšovat web.
Preferenční cookies používáme na přizpůsobení webu vašim potřebám, jako je nastavení jazyka webu atp. Nastavujeme je my nebo poskytovatelé třetích stran.
Reklamní cookies třetích stran slouží pro zobrazení relevantní reklamy na produkty, které jste navštívili u nás, nebo jinde na internetu, např. na Facebooku, Googlu nebo na Seznamu. Vytvářejí profil o vašich zájmech a podle něj personalizují reklamu, která více odpovídá vašim zájmům, místo zobrazení obecné reklamy.
Souhlas s odesláním uživatelských dat do společnosti Google, jako je např. lokalita, zařízení, z kterého k nám přicházíte nebo jaký obsah jste si zobrazili, abychom se co nejlépe strefili do Vašich potřeb.
Souhlas s využitím dat o uživateli a jeho chování, k personalizované reklamě od společnosti Google.