Časopis Brands
Cílem části Brands je zaujmout čtenáře příběhy značek, a zvýšit tak četnost odborného titulu, ale i přinést manažerům zajímavé informace a novinky z jejich zájmových sfér – sportu, automobilismu, elektroniky, kosmetiky, oblečení, kulinářství, dovolených a dalších. Pokud známe příběh, vybavíme si značku. A díky znalosti příběhu značky se o ni začneme zajímat. To je cílem prezentace jednotlivých značek až na osmi stranách časopisu. Lifestylový charakter této části předurčuje čtenářsky zajímavé pravidelné rubriky jako Příběh značky, Filozofie značky, Produktové mezníky, Osobnost značky, Koncepce prodeje, Současnost značky, Tvář značky a Novinky/Trendy. V každém vydání se představí několik značek, vždy se však podrobně věnujeme exklusivně pouze jedné z konkurenčního portfolia.
99 Kč Cena vr. DPH